Yıllardır tek bir çivi dahi çakılmayan, adeta kaderine terk edilen Dilek Mahallesi’nin tam ortasından geçen sulama kanalı, bu kez de yaydığı tahammül edilemez kokuyla isyan bayrağını açtırdı. Sivrisinek başta olmak üzere çevreye saçtığı koku nedeniyle evlerinde hapis kalan Dilek Mahallesi sakinleri adeta ateş püskürerek, “İlgililer evlerinde rahat otururken, biz burada nefes alamıyoruz” dediler.