Malatya Büyükşehir Belediyesi, kent genelinde ulaşım ağını güçlendirmeye yönelik yol yatırımlarına devam ediyor. Bu kapsamda Battalgazi ilçesi Üzümlü Mahallesi’nde başlatılan yol açma çalışmaları aralıksız sürdürülüyor.
2 BİN 500 METRELİK YENİ YOL AÇILIYOR
Malatya Büyükşehir Belediyesi ekipleri, Üzümlü Mahallesi’nde 2 bin 500 metre uzunluğunda ve 15 metre genişliğinde planlanan yol güzergâhında çalışmalarını titizlikle yürütüyor. Yol açma çalışmalarıyla birlikte bölgedeki ulaşım altyapısının güçlendirilmesi hedefleniyor.
Çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte Üniversite, Gülümuşağı, Fırıncı, Üzümlü ve Beydağı (Mamurek) mahalleleri arasındaki ulaşım aksının daha da güçleneceği belirtildi.
BÖLGEDE ULAŞIM AĞI GÜÇLENECEK
Yeni yolun devreye alınmasıyla birlikte sadece Üzümlü Mahallesi değil, çevredeki birçok mahallenin de bu güzergâhı kullanabileceği ifade edildi. Yolun aynı zamanda Adıyaman’ın Sincik ilçesine ulaşımda da alternatif bir hat oluşturacağı kaydedildi.
MUHTARDAN TEŞEKKÜR
Üzümlü Mahallesi Muhtarı Kadir Akdağ, yapılan çalışmalardan dolayı memnuniyetini dile getirerek yolun birçok mahalle için önemli bir ulaşım aksı olacağını söyledi.
Akdağ, ekiplerin gece gündüz çalıştığını belirterek Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er’e ve emeği geçenlere teşekkür etti.
(BÜLTEN)