Millet Partisi’nin Malatya’daki 42 yıllık teşkilat faaliyetleri sona erdi. Uzun yıllardır il başkanlığı görevini yürüten Said Korkut, genel merkez tarafından alınan karar doğrultusunda Malatya İl Teşkilatı’nın kapatıldığını duyurdu.

42 YILLIK TEŞKİLAT FAALİYETİ SONA ERDİ

Millet Partisi’nin Malatya’daki çalışmalarını 42 yıldır sürdürdüğünü belirten Said Korkut, teşkilatın kapatılması kararının kendilerini üzdüğünü ifade etti.

İl dışında yaşadığını ve belirli aralıklarla Malatya’ya gelerek teşkilat çalışmalarını yürüttüğünü aktaran Korkut, 6 Şubat depremlerinin ardından da kenti terk etmediklerini söyledi.

“BÜYÜK BİR HAYAL KIRIKLIĞI YAŞADIK”

Parti binasındaki eşyaların toplandığını belirten Korkut, yıllarını verdiği teşkilatın kapanmasının kendileri açısından büyük bir hayal kırıklığı olduğunu dile getirdi.

Partilerine ve davalarına imkânları ölçüsünde hizmet etmeye çalıştıklarını kaydeden Korkut, alınan kararın ardından teşkilat faaliyetlerinin sona erdiğini belirtti.

MALATYALILARA VEDA ETTİ

Malatyalılara da veda eden Korkut, bugüne kadar destek veren herkese teşekkür ederek haklarını helal etmelerini istedi. Kendisinin de tüm Malatyalılara hakkını helal ettiğini ifade eden Korkut, Konya’daki kapısının her zaman açık olduğunu söyledi.

Teşkilatın kapatılmasıyla birlikte Millet Partisi’nin Malatya’daki resmi örgütlenme faaliyetleri de sona ermiş oldu.

(MHA)