Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) 1. Etap Futbol Grup Müsabakaları’nda Malatya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nü temsil eden erkek ve kız futbol takımları önemli bir başarı elde etti. Muş’ta düzenlenen organizasyonda mücadele eden Malatya ekipleri, grup şampiyonu olarak bir üst tura yükseldi.

17-21 Haziran 2026 tarihleri arasında Muş’ta gerçekleştirilen ANALİG 1. Etap Futbol Grup Müsabakaları’nda sahaya çıkan Malatyalı sporcular, başarılı performanslarıyla dikkat çekti.

Turnuva boyunca ortaya koydukları mücadeleci oyun ve disiplinli performansla rakiplerini geride bırakan Malatya’nın erkek ve kız futbol takımları, gruplarını lider tamamlayarak önemli bir başarıya imza attı.

HEDEF ŞANLIURFA’DA BAŞARIYI SÜRDÜRMEK

Hem erkek hem de kız takımlarının grup birinciliği elde etmesi spor camiasında sevinçle karşılanırken, Malatya temsilcileri ANALİG Futbol Grup Müsabakaları’nın 2. etap karşılaşmalarına katılma hakkı kazandı.

Grup şampiyonu olarak bir üst tura yükselen Malatya ekipleri, 2-6 Temmuz 2026 tarihleri arasında Şanlıurfa’da düzenlenecek ikinci etap müsabakalarında mücadele edecek.

SPORCULAR VE ANTRENÖRLERE TEBRİK

Malatya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, Malatya’yı başarıyla temsil eden sporcular, antrenörler ve emeği geçen tüm paydaşlar tebrik edildi.

Açıklamada ayrıca, Şanlıurfa’da gerçekleştirilecek ikinci etap müsabakalarında da başarılı sonuçlar alınması temennisinde bulunuldu.

(MHA)