Malatyalı milli badmintoncu Kerem Eren Çelik, Sırbistan’da düzenlenen uluslararası turnuvada önemli bir başarıya imza attı. Genç sporcu, tek erkekler kategorisinde şampiyon olurken, çift erkeklerde ikinci olarak turnuvayı iki madalya ile tamamladı.

SIRBİSTAN’DA ALTIN VE GÜMÜŞ MADALYA

17-20 Haziran 2026 tarihleri arasında Sırbistan’ın Novi Sad kentinde düzenlenen Serbian Youth International Badminton Tournament & U11 Uluslararası Turnuvası’nda mücadele eden Kerem Eren Çelik, tek erkekler kategorisinde şampiyon olarak altın madalya kazandı.

Genç sporcu, çift erkekler kategorisinde ise ikinci olarak gümüş madalyanın sahibi oldu. Böylece turnuvayı 1 altın ve 1 gümüş madalya ile tamamlayarak Türkiye’ye önemli bir başarı daha kazandırdı.

ULUSLARARASI BAŞARILARA YENİSİNİ EKLEDİ

Daha önce Çekya’da düzenlenen Yonex Czech Youth International Turnuvası’nda çift erkeklerde şampiyonluk elde eden Kerem Eren Çelik, uluslararası arenadaki başarılarına bir yenisini daha eklemiş oldu.

Henüz ilkokul 4. sınıf öğrencisi olan genç milli sporcu, elde ettiği derecelerle dikkat çekiyor. Avrupa’daki turnuvalarda kazandığı madalyalarla Türk badmintonunun gelecek vaat eden isimleri arasında gösteriliyor.

(MHA)