Meteoroloji verilerine göre hafta boyunca hava sıcaklığının mevsim normallerinin 6 ila 8 derece üzerinde seyretmesi bekleniyor. Özellikle öğle saatlerinde dışarı çıkan vatandaşlar zor anlar yaşarken, uzmanlar “11.00 ile 16.00 saatleri arasında mümkün oldukça dışarı çıkmayın.” uyarısında bulundu.
Kent merkezinde işlerini halletmek zorunda kalan vatandaşlar sıcaktan korunmak için şapka ve güneş gözlüğü gibi önlemlere başvuruyor. Klimalı alanlara sığınan birçok kişi ise serinlemenin yollarını arıyor. Gıda ve içecek satışı yapan işletmelerde ise soğuk içecek ve dondurma satışlarında ciddi artış yaşandığı belirtildi.
MUHABİR: HÜSEYİN KOCAMAN
