Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er, kentte ulaşımın daha rahat ve konforlu hale gelmesi amacıyla önemli projeleri hayata geçirdiklerini belirterek, 95 ayrı noktada ekiplerin yoğun çalışma yürüttüğünü söyledi.

Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er, Yüzakı Bulvarı’nda devam eden kaldırım, bisiklet yolu ve aydınlatma çalışmaları ile Fahri Kayahan–Adıyaman yolu arasındaki bağlantı aksında incelemelerde bulundu.

Yüzakı Bulvarı’nda 2 bin 800 metre uzunluğunda ve 6 metre genişliğinde kaldırım ve tretuvar çalışması yürütülürken, aydınlatma imalatlarının da sürdüğü bildirildi. Bölgedeki çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte hem yaya güvenliği hem de ulaşım konforunun artırılması hedefleniyor.

Ayrıca Fahri Kayahan’dan başlayarak Yüzakı Bulvarı üzerinden Adıyaman yoluna bağlanacak yaklaşık 1 kilometrelik yeni ulaşım aksının da yapımına devam ediliyor. 30 metre genişliğinde planlanan yolun, 2 gidiş 2 geliş şeritli olarak modern kaldırım, yürüyüş ve bisiklet yolları ile aydınlatma sistemine sahip olacağı ifade edildi.

Başkan Sami Er, şehir genelinde yoğun bir çalışma yürüttüklerini belirterek,

“Şehir merkezinde 45 ayrı noktada, kırsalda ise yaklaşık 50 şantiyede çalışmalarımız devam ediyor. Tüm ilçelerimizde ekiplerimiz olağanüstü bir mesai yürütüyor”

dedi.

Yüzakı Bulvarı’ndaki eksikliklerin giderildiğini ifade eden Er, “Asfaltı daha önce tamamlanan bulvarda kaldırım ve aydınlatma eksiklikleri vardı. Şimdi bu eksikleri gidererek estetik ve güvenli bir ulaşım aksı oluşturuyoruz” diye konuştu.

Yeni bağlantı yollarına da değinen Er, Nikâh Sarayı altından başlayan ve Yüzakı Bulvarı üzerinden Filistin Caddesi’ne uzanan aksın Adıyaman yoluna bağlanacağını belirterek,

“Böylece Fahri Kayahan’dan çıkan bir vatandaşımız kesintisiz şekilde Adıyaman yoluna ulaşabilecek”

ifadelerini kullandı.

(BÜLTEN)