Başkan Geçit, yaptığı açıklamada,

“Bizim en büyük gücümüz vatandaşlarımızın sesi ve desteğidir. Mahallelerimizi gezerek sorunları yerinde görmek, vatandaşlarımızla birebir iletişim kurmak bizim için çok kıymetlidir. Amacımız her mahallede yaşam kalitesini yükseltmektir”

dedi.

Göreve geldiği günden bu yana vatandaş odaklı hizmet anlayışını ön planda tutan Başkan Geçit, mahalle ziyaretlerinde gelen talepleri not alarak çözüm süreçlerini hızlandırıyor. Ziyaretlerde hem büyüklerle hem de çocuklarla bir araya gelen Başkan, vatandaşlarla samimi sohbetler gerçekleştiriyor.

KÜLLÜMAĞARA’DA VATANDAŞLA BULUŞTU

Başkan Geçit, mahalle ziyaretleri kapsamında Dilek Mahallesi Küllümağara bölgesinde vatandaşlarla bir araya geldi.

“Mahalle mahalle dolaşıyor, sorunları yerinde görüyor, çözüm için anında harekete geçiyoruz. Bizim için en önemli rehber vatandaşlarımızın talepleridir”

diyerek hizmet anlayışını vurguladı.

SORUNLARA HIZLI VE KALICI ÇÖZÜMLER

Başkan Geçit, mahallelerde tespit edilen ihtiyaçlar doğrultusunda çalışmaları planladıklarını ve kısa sürede sonuçlandırmayı hedeflediklerini belirterek,

“İlçemizi karış karış gezerek hemşerilerimizin taleplerini yerinde öğreniyor, yatırımlarımızı planlıyoruz. Yol, asfalt, alt ve üst yapı, sosyal yardım ve diğer konularda taleplerini ileten vatandaşlarımızla samimi sohbetler yaparak sorunların çözülmesinde birlikte hareket ediyoruz”

dedi.

Başkan Geçit, ayrıca,

“Her mahallemiz değerli, her talep kıymetlidir. Belediyecilik sadece asfalt dökmek, park yapmak değildir. Asıl belediyecilik, insanın gönlüne dokunmak, her mahallede vatandaşlarımızın huzur ve mutluluğunu artırmaktır. Ziyaretlerimiz sadece dinlemek için değil, birlikte çözüm bulmak içindir. Nerede bir ihtiyaç varsa, orada biz varız. Nerede bir eksik varsa, oraya çözüm götürmek boynumuzun borcudur”

sözleriyle mahallelerde yürütülen çalışmalara dikkat çekti. Başkan Geçit’in sahada yürüttüğü ziyaretler, vatandaş odaklı ve çözüm üretmeye yönelik belediyeciliğin önemli bir örneğini ortaya koyuyor. (Bülten)