Çiftçilerin merakla beklediği hububat ödemelerine yönelik Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı sosyal medya hesabı üzerinden önemli bilgilendirmelerde bulundu.
Konuyla ilgili Bakan İbrahim Yumaklı yaptığı açıklamada,
“Toprak Mahsulleri Ofisi, 3 Haziran’da başlayan hububat alım sürecinde, ilk ödemeleri çiftçilerimizin hesaplarına bugün aktarıyor. Ülke genelindeki 211 noktada devam eden alımlarımız hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla 600 noktaya ulaşacak. TMO, kendisine getirilen ürünlerin tamamını alacak. Ürün bedellerini ise 21’inci günden itibaren üreticilerimizin hesaplarına aktarmaya devam edecek. Çiftçimizin emeğini ve alın terini korumaya devam edeceğiz”
ifadelerine yer verdi. (Haber Merkezi)