Pütürge’de hastaneye yetişemeyen kadın ambulansta doğum yaptı

Malatya’nın Pütürge ilçesinde hastaneye götürülen hamile kadın, doğum sancılarının artması üzerine ambulansta doğum yaptı. Anne ve bebeğin sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.

SAĞLIK - 27-06-2026 15:07

Malatya’nın Pütürge ilçesinde hastaneye yetiştirilmeye çalışılan hamile kadın, 112 Acil Sağlık ekiplerinin müdahalesiyle ambulansta sağlıklı bir kız bebek dünyaya getirdi.

Malatya’da 112 Acil Sağlık ekipleri, zorlu arazi şartlarında gerçekleştirdikleri başarılı müdahaleyle bir doğuma daha güvenli şekilde eşlik etti.

Pütürge ilçesine bağlı Yandere Mahallesi’nden alınarak hastaneye sevk edilen hamile kadının doğum sancılarının artması üzerine ekipler harekete geçti. Kubbe Dağı mevkiinde doğumun başlamasıyla birlikte ambulanstaki sağlık personeli gerekli müdahaleyi yaparak sağlıklı bir kız bebeğin dünyaya gelmesini sağladı.

Doğumun ardından anne ve bebeğin ilk sağlık kontrolleri ambulans içerisinde gerçekleştirildi. Daha sonra anne ile bebeğin güvenli şekilde sağlık kuruluşuna nakilleri sağlandı.

Anne ve bebeğin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

(MHA)

Günün Diğer Haberleri