Öğrencilerin huzur ve güvenliği için İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen uygulama kapsamında, okul giriş-çıkış saatlerinde polis ekipleri denetimlerini yoğunlaştırdı. Öğrencilerin güvenli bir eğitim ortamında bulunmalarını sağlamak amacıyla yapılan denetimlerde okul çevreleri, parklar, metruk binalar, internet kafeler, büfeler ve servis araçları titizlikle kontrol ediliyor.
Denetimlerde şüpheli görülen araç ve şahıslar üzerinde Genel Bilgi Toplama (GBT) sorgulaması yapılırken, öğrencilere zararlı olabilecek unsurların önlenmesi hedefleniyor. Yetkililer, “Güvenli Okullar Uygulaması”nın eğitim öğretim dönemi boyunca düzenli olarak sürdürüleceğini belirtti.
Emniyet yetkilileri ayrıca, vatandaşlardan okul çevrelerinde şüpheli bir durumla karşılaştıklarında güvenlik birimlerine bilgi vermelerini istedi. (Haber Merkezi)