Bölgesel Amatör Futbol Ligi 3.Grubu şampiyon olarak tamamlayan ve 3.Lige yükselen Malatya Yeşilyurtspor Kulübü yeni sezon hazırlıkları kapsamında bünyesinde var olan eleman kadrosunu genişletmeye devam ediyor. Bu doğrultuda kulüp, bazı futbolcularla anlaşmaya vardığını duyurdu.
ANLAŞILAN 3 İSİM
Konuyla ilgili yaptığı açıklamada Malatya Yeşilyurtspor Kulübü,
“Geçtiğimiz sezon Malatya Yeşilyurtspor formasıyla şampiyonluk yaşayan başarılı kalecimiz Yusuf Aslanargun ile yeni sezon için yeniden sözleşme imzaladık. Saha içindeki performansı ile gelecek vadeden Yusuf Aslanargun'un yeniden aramızda olmasından büyük mutluluk duyuyoruz. Yeni sezonda da aynı azim, aynı inanç ve aynı hedeflerle yolumuza devam ediyoruz! Yeni sezon yapılanmalarımız kapsamında, daha önce 3. Lig'de forma giymiş Berkay Emre Sarısu'yu kadromuza kattık. Savunma hattında gösterdiği istikrar ve oyunu okuma becerisiyle Berkay Emre, tecrübesiyle takımımıza değer katacak. Sahadaki duruşu ve kazanma arzusu, yeni sezonda hedeflerimize ulaşma yolunda önemli bir rol oynayacak. Berkay Emre Sarısu'ya "hoş geldin" diyor, Malatya Yeşilyurtspor forması altında başarılarla dolu bir sezon diliyoruz. Yeni sezon öncesi hücum hattımızı Beşiktaş alt yapısında yetişmiş, 2.Lig ve 3.Lig takımlarında oynayan başarılı golcü Muhammed Öztürk ile doldurduk. Daha önce Somaspor ile şampiyonluk yaşayan ve attığı kritik gollerle adından sıkça söz ettiren Muhammed Öztürk, güçlü fiziği, bitiriciliği ve saha içindeki liderliğiyle takımımıza büyük katkı sağlayacak. Kariyeri boyunca birçok önemli başarıya imza atan golcümüze Malatya Yeşilyurtspor ailemize hoş geldin diyor, kulübümüzle birlikte nice zaferler ve gollerle dolu bir sezon diliyoruz”
ifadelerine yer verdi.
Muhabir: HANİFE SARI