İYİ Parti İl Başkanı Eren’den Yeşilyurtspor için çağrı

İYİ Parti Malatya İl Başkanı Emircan Eren, Yeşilyurtspor’un yalnız bırakıldığını belirterek şehrin yöneticilerine çağrıda bulundu.

GÜNCEL - 02-10-2025 15:37

Geçtiğimiz sezon Bölgesel Amatör Lig’de (BAL) şampiyon olarak 3. Lig’e yükselen Yeşilyurtspor’un hak ettiği desteği göremediğini ifade eden Eren, “Yeni Malatyaspor’un aldığı eksi 36 puan cezası sebebiyle ilimizin tek profesyonel futbol takımı Yeşilyurtspor’dur. Buna rağmen gerek Büyükşehir Belediye Başkanı gerekse Yeşilyurt Belediye Başkanı tarafından yalnız bırakılmasını kınıyorum” dedi.

Yeşilyurtspor’un sadece A takımıyla değil, U14, U15 ve U19 kategorilerinde de Malatya’yı başarıyla temsil ettiğini vurgulayan Eren, şunları söyledi:

“Bu başarıya rağmen takımın arkasında durulmuyor. Sayın Valimiz Seddar Yavuz’un önderliğinde yapılacak bir toplantıda Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er ve Yeşilyurt Belediye Başkanı Prof. Dr. İlhan Geçit’in neden destek vermediklerini kamuoyunun bilmesi gerekir.”

Eren, konunun şeffaf bir şekilde tartışılması için yöneticilere canlı yayın davetinde bulundu:

“Valimiz, belediye başkanlarımız ve Yeşilyurtspor Kulübü Başkanı Adnan Çoban’ın katılımıyla yerel veya ulusal bir televizyon kanalında ortak bir program yapılmasını öneriyorum. Bu, hem bizlerin hem de Malatya kamuoyunun hakkıdır.”

Açıklamasında iş dünyasına da seslenen Eren, Malatyalı iş insanlarını Yeşilyurtspor’a destek olmaya davet etti. (Bülten)

Günün Diğer Haberleri