Son iki gün yaşanan zirai don nedeniyle özellikle Akçadağ, Darende, Doğanşehir ve Hekimhan ilçelerinde meyve ağaçları zarar gördü. Daha önce yaşanmamış bir durum yaşadıklarını kaydeden kayısı üreticisi Cahit Zafer Leventoğlu, rakımın yüksek olduğu bölgelerde ürünlerin zarar gördüğünü söyledi.
Leventoğlu, bahçeleri zarar gören üreticilerin mutlaka hasar tespiti talebinde bulunmaları gerektiğini belirterek, kayısıda net tablonun önümüzdeki günlerde netleşmesini beklediklerini kaydetti. (İHA)