Battalgazi’de 4 bin kişiye aşure ikram edildi

Battalgazi Belediyesi Muhtarlık İşleri Müdürlüğü ile sivil toplum kuruluşlarının iş birliğinde düzenlenen 13. Geleneksel Aşure Etkinliği’nde, Eskimalatya Meydanı’nda yaklaşık 4 bin kişiye aşure ikram edildi.

GÜNCEL - 25-06-2026 15:46

Battalgazi Belediyesi Muhtarlık İşleri Müdürlüğü, Eskimalatya Muhtarlar Derneği ile Eskimalatya ve Malatya Gençleri Grubu iş birliğinde 13. Geleneksel Aşure Etkinliği düzenlendi. Eskimalatya Meydanı’nda gerçekleştirilen etkinlikte, Muharrem ayı dolayısıyla hazırlanan aşureler vatandaşlara ikram edildi. Programa yoğun katılım olurken yaklaşık 4 bin kişiye aşure dağıtımı yapıldı.

MUHARREM AYI DOLAYISIYLA DÜZENLENDİ

Eskimalatya Meydanı’nda gerçekleştirilen etkinlikte, Muharrem ayı dolayısıyla hazırlanan aşureler vatandaşlara dağıtıldı. Etkinlik, yoğun katılımla gerçekleştirildi.

4 BİN KİŞİYE AŞURE DAĞITILDI

Programa katılan yaklaşık 4 bin kişiye aşure ikram edilirken, etkinlik Battalgazi Belediyesi’nin katkılarıyla tamamlandı. Vatandaşların ilgi gösterdiği program, birlik ve beraberlik mesajlarıyla sona erdi.

(BÜLTEN)

Günün Diğer Haberleri