Ağrı Merkez Spor Salonu’nda gerçekleştirilen organizasyonda Türkiye, İran ve Nahçıvan’dan gelen toplam 50 sporcu farklı sıkletlerde ringe çıktı. Kıran kırana geçen müsabakalar, boks severler tarafından ilgiyle takip edildi.
Ağrı Valiliği himayelerinde, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü organizasyonunda ve Boks İl Temsilciliği’nin 2025 yılı faaliyet programı kapsamında düzenlenen turnuvaya protokol üyeleri de yoğun katılım gösterdi. Müsabakaları; Ağrı Vali Yardımcıları Tuncay Karataş ve Tarık Buğra Seyhan, Gençlik ve Spor İl Müdürü Ahmet Çelebi, Cumhuriyet Savcıları Emre Çakıroğlu ve Furkan Sarı, Spor Hizmetleri Müdürü Cemil Budak, şube müdürleri, Boks İl Temsilcisi İsmet Sarı ile çok sayıda spor sever izledi.
“ANTRENÖR VE SPORCULARIMIZA TEŞEKKÜR EDİYORUZ”
Turnuvanın açılışında konuşan Gençlik ve Spor İl Müdürü Ahmet Çelebi, sporun birleştirici gücüne dikkat çekerek,
“Bugün burada sporun dostluğu, kardeşliği ve barışı güçlendiren evrensel dilini hep birlikte yaşıyoruz. Bu turnuva; ülkelerimiz arasındaki dostluğu pekiştirmek, sporcularımıza tecrübe kazandırmak ve gençlerimizi sporun disiplin ve centilmenlik ruhuyla buluşturmak amacıyla düzenlenmiştir. Ringe çıkacak her sporcumuz aynı zamanda uluslararası dostluğun da bir temsilcisidir. İran ve Nahçıvan’dan gelen antrenör ve sporcularımıza teşekkür ediyor, ilimizde ağırlamaktan memnuniyet duyuyoruz”
dedi.
Farklı sıkletlerde yapılan müsabakalarda sporcular madalya için ter dökerken, tribünlerde fair-play ruhu hâkim oldu. Turnuva, üç ülke sporcuları arasında kardeşlik bağlarını güçlendiren önemli bir dostluk platformu olarak öne çıktı. Organizasyonun sonunda dereceye giren sporculara madalya ve katılım belgeleri, protokol üyeleri tarafından takdim edildi. (İHA)